.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.
کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر

کوروش کمپانی که مدعی شده بود گوشی‌های آیفون ۱۳را با قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، به تازگی با دستور پلیس پلمپ شده و مدیر این شرکت نیز متواری است.

 

کوروش کمپانی با روش بازی پانزی این کلاهبرداری را انجام داده که با وجود برخی هشدارها، متاسفانه باز گروهی از مردم فریب آن را خورده و سرمایه خود را از دست دادند. با این حال مساله‌ای که در اعتمادسازی کاذب مردم نسبت به این کمپانی نقش بالایی داشت، تبلیغ تعدادی از هنرمندان، ورزشکاران و سلبریتی‌های شناخته شده برای کوروش کمپانی بود. حالا و به دنبال پلمپ این مجموعه، برخی مالباختگان این سلبریتی‌ها را تحت فشار گذاشته و خواستار توضیح آن‌ها شده‌اند.

 

سلبریتی‌هایی که کوروش کمپانی را تبلیغ کردند

 

ساعاتی پس از اعلام پلمپ دفتر کوروش کمپانی و متواری شدن مدیر این شرکت، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد چهره‌های مشهور متعددی برای این شرکت تبلیغ کرده‌اند. حالا این چهره‌ها با موجی از انتقادات مواجه هستند.

 

یکی از ورزشکارانی که برای کوروش کمپانی تبلیغ کرده و  به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی است. بیرانوند پیشتر تصویری از خود در کنار مالک کوروش کمپانی به اشتراک گذاشته و نوشته بود: «داداش هر کی از طرف من اومد دست خالی ردش نکنی‌ها گفته باشم». بسیاری از کاربران نوشته‌اند که دلیل اعتمادشان به این شرکت بیرانوند بوده است.

 

علاوه بر بیرانوند سلبریتی‌های دیگری چون الهام حمیدی، الهام پاوه‌نژاد، مریم مومن، اکبر عبدی، منوچهر هادی، یوسف صیادی، محسن افشانی، هادی ساعی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم‌زاده، نیوشا ضیغمی، رضا شفیعی‌جم، حسن ریوندی، سید جواد هاشمی و چند نفر دیگر چهره‌های تبلیغ‌کننده این شرکت هستند که تصویر ثبت شده برخی از آن‌ها در کوروش کمپانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

 

طی روزهای اخیر، مالباختگان این پرونده با فعالیت گسترده در فضای مجازی سعی می‌کنند این چهره‌ها را وادار به توضیح کنند، تا کنون الهام حمیدی، محسن افشانی، مریم مومن، نیوشا ضیغمی و سید جواد هاشمی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

 

الهام حمیدی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بابت اتفاق پیش آمده بسیار متاسفم و من هم مثل شما فریب خوردم بنده به همراه وکیل خود پیگیر این موضوع هستیم و تا انتها کنار شما عزیزان حضور دارم»

 

محسن افشانی ضمن عذرخواهی از مالباختگان گفت که واقعا به ما ربطی ندارد. نیوشا ضیغمی و سید جواد هاشمی نیز علاوه بر عذرخواهی به مجوزها و بیلبوردهای تبلیغاتی متعدد این شرکت اشاره کردند. مریم مومن دیگر چهره تبلیغ کننده کوروش کمپانی نیز مدعی شد که خودش هم قصد شکایت از این شرکت را دارد.

 

ورود پلیس به پرونده کوروش کمپانی

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در این باره اظهار داشت: متهم اصلی این پرونده متواری شده، یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت و فرد دیگری تحت تعقیب است. با هماهنگی دستگاه قضایی تمام اموال متهم اصلی پرونده نیز توقیف شده است.

 

وی افزود: افراد شاکی به پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.

 

به نقل از دنیای اقتصاد رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد که به اتهامات افراد سرشناسی که برای کوروش کمپانی تبلیغ کرده‌اند، نیز رسیدگی خواهد شد.

 

   

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.311 seconds.